متن زیبا


نوشته های زیبا

دریاره همه چی

 

جمعه 24 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 
 

اس ام اس

چــقدر دزدیــدنِ نگــاه ِ تــو
از چشــمان ِ تــو
لــذت بخــش اســت!
گــویــی تیــله ای
از چشــمم بــه دلــم مــی افتــد!
بـــانـــو!
بــا مــردی کــه تیــله هــای
بسیــار دارد،
مــی آیــی؟





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
جمعه 24 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

اگر میدانستم

بهره ی دوستت دارم هایی کِ بِ من

 وام میدهی

 برایم اینقدر گران تمام میشود

بی تردید عشق نزول میکردم

 

 

اس ام اس





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
جمعه 24 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

هر چه شعر دارم را می فروشم

 


با پولش

 


یک لبخند شاد روی صورتم جراحی می کنم

 


تا فردا که بی هوا

 


چشمانت را به ورانداز بدبختی من حواله کردی

اس ام اس

 

 

 


خوشبختی ام توی ذوقت بخورد..

 





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
جمعه 24 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

سالها گذشت و من 


منتظر معجزه ام
 


معجزه ایی که نمیدانم


در لابلای کدام سطر تقدیرم به خواب رفته است ...

 

 

اس ام اس





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
جمعه 24 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

اس ام اس

غریبه

 

 اینجا جای آسودن نیست

 

سایه ی من مملو از تعفن بودن آنهائیست

 

که آمدند بمانند

 

اما

 

با رفتنشان بودنم را به بازی گرفتند

 

پس ، بگذر

 





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
شنبه 18 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

حرفت که میشود با خنده میگویم یادش بخیر..

فراموشش کردم

اما نمیدانند هنوز هم کسی اشتباه تماس میگیرد

سست میشوم که نکند تو باشی...

 

 

اس ام اس





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
شنبه 18 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

اس ام اس

گفتی دوستت دارم

و من

به خیابان رفتم

فضای اتاق

برای پرواز کافی نبود!





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
شنبه 18 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

اس ام اس

خیـــــــلیا بهمــــ میگفتنـــ چرا میخندیــــ ؟؟؟

بگــــو تا ماهمـــــ بخندیمـــــ

امــــــــــــــــــــــا

هرگز نگفتنــــ چرا غصهـــــ میخوریـــــ ؟؟؟

بگــــو تا باهمــــ بخوریمــــ ...





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
دوشنبه 6 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

اس ام اس

معـــــــــــــــــــــــــــــلم ورقــــــــــــــــــــه ها را داد ...

موضوع انشااااااااااااااااااء:

وقـــــــــــــــــــــــــــتی بزرگ شدید میخواهید چــــــــــــــــــــکاره شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کـــــــــــــــــــودک سرطانــــــــــــــــــــی:

بـــــــــــــــــــــــــــــــــه نـــــــــــــــــــــــــــام خــــــــــــــــــــــــــــــدا

مــــــــــــــــــــــــن بــــــــــــــــــــــزرگ نخــــــــــــــــــــواهم شـــــــــــــــــــــــد..............





نوع مطلب : 
برچسب ها : 
لینک های مرتبط : 


 
 
دوشنبه 6 بهمن 1393 :: نویسنده : صاعقه رعد
 

نــــوشـــــتم " قـــــم حــــا "

همـــــه بــــهـــم خنــــدیـدنـــد!!

گــــریــســـــتم

گفـــــتم بـــــه "غــــم هــــا " یــــم نخنــــدیـــد ،

کــــه هـــــــر جــــــــور بنــــویسم

درد دارد!!!

 

 

اس ام اس






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 / 11 / 1393برچسب:,ساعت 22:26 توسط Hossein Razipour, Amir Sohrabi| |

قالب : پيچك